.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسافرین نوروزی و یا حتی افرادی که قصد سفرهای دیگر را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که به همراه داشتن برخی قرص ها برای آن ها ضروری است. داروهای ضروری هنگام سفر
مسافرین نوروزی و یا حتی افرادی که قصد سفرهای دیگر را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که به همراه داشتن برخی قرص ها برای آن ها ضروری است.(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد. نقش تغذیه در جلوگیری از پوکی استخوان
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد.(ادامه)
کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: تغذیه سالم به ویژه خوردن صبحانه مغذی در تأمین نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان برای رشد و تکامل آنها دارای اهمیت ویژه‌ای است. کلید طلایی افزایش حافظه دانش‌آموزان
کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: تغذیه سالم به ویژه خوردن صبحانه مغذی در تأمین نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان برای رشد و تکامل آنها دارای اهمیت ویژه‌ای است.(ادامه)
پرتقال این گیاه دارویی با ارزش را چینی ها به دنیا معرفی کردند. در قرن شانزدهم عصاره روغنی پرتقال به نام روغن نرولی کشف شد که دارای خواص ضدعفونی کننده و معطر است. فواید بی‌نظیر پرتقال را بشناسید
پرتقال این گیاه دارویی با ارزش را چینی ها به دنیا معرفی کردند. در قرن شانزدهم عصاره روغنی پرتقال به نام روغن نرولی کشف شد که دارای خواص ضدعفونی کننده و معطر است.(ادامه)
یک پزشک گفت: در صورتی که هوا گرم باشد و تعریق بیشتر باشد، نیاز به مصرف بیشتر آب وجود خواهد داشت. چقدر آب بنوشیم تا با کمبود آب مواجه نشویم؟
یک پزشک گفت: در صورتی که هوا گرم باشد و تعریق بیشتر باشد، نیاز به مصرف بیشتر آب وجود خواهد داشت.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است. میوه‌ای که سُرب را از بدن دفع می‌کند
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است.(ادامه)
ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود. ترکیب این دو غذا در معده تولید کرم می کند
ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود.(ادامه)
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید. آشنایی با غذاها و میوه هایی که تا به حال اشتباه مصرف می کردیم!
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید.(ادامه)
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد. کمبود کدام ویتامین‌ها باعث بی‌خوابی می‌شود؟
بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن رنج می‌برند و این درحالیست که کمبود برخی از مواد مغذی می‌تواند زمینه‌ساز آن باشد.(ادامه)
کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد. زمان مصرف ویتامین D را بدانید
کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد.(ادامه)
فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید. آب جوشیده شده باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شود؟!
فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.(ادامه)
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد. نان را هرگز در فریزر نگذارید!
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد.(ادامه)
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است. با خستگی بهاری چه کنیم؟
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است.(ادامه)
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید. کاهش وزن تا عید با چند روش ساده
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید.(ادامه)
این میوه پاییزی بیماری های کلیوی را درمان می کند!
انار از مدت‌ها پیش به دلیل دارا بودن خواص شفابخش فراوان به عنوان یک صندوق فوق العاده و درمان کننده شناخته شده است.(ادامه)
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود. کدام غذاها ضد استرس هستند؟
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود.(ادامه)
 لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد. یک سبزی معجزه گر برای تنظیم قند خون
لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد.(ادامه)
بهترین زمان مصرف ویتامین‌ها
احتمالا بارها به امید سلامتی بیشتر از مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی استفاده کرده‌اید اما ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین زمان مصرف ویتامین‌ها و قرص‌های تقویتی چه زمانی است؟(ادامه)
آیا بدن واقعا به ۸ لیوان آب در روز نیاز دارد؟
مطالعه جدید دانشمندان، حقایق تازه‌ای را در مورد میزان نیاز بدن به آب در طول روز بازگو می‌کند.(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
انگور چینی و مراحل آماده سازی شیره آن(خبر)
(ادامه)
۸ خاصیت باورنکردنی فلفل تند
فلفل، ماده غذایی با مقدار فراوان ویتامین‌های A،C ،E ، K و B۶ است.(ادامه)
بدن انسان روزانه چه میزان پتاسیم نیاز دارد؟
کمبود شدید پتاسیم می‌تواند زمینه‌ساز اختلالات ریتم قلب شود که بر شدت انقباضات و تنظیم آن‌ها تاثیر می‌گذارد. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل آبفا مازندران زیرساختهای آبی موجود در استان را برای ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر جمعیت بومی دانست و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی گردشگر را نیازمند نگاه اعتبارات ملی بیان کرد. مازندران برای ارائه خدمات بهینه آبرسانی نیازمند نگاه ملی است / اجرای طرح فاضلاب در ۱۴ شهر مازندران
شمال نیوز: مدیر عامل آبفا مازندران زیرساختهای آبی موجود در استان را برای ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر جمعیت بومی دانست و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی گردشگر را نیازمند نگاه اعتبارات ملی بیان کرد.(ادامه)
عوارض جدی و خطرناک مصرف زیاد نمک
خوردن بیش از حد هرچیزی برای بدن مضر است؛ مصرف زیاد نمک مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می کند که در بیشتر مواقع این مشکلات قابل جبران نیستند.(ادامه)
ویتامین هایی برای مبارزه با پوکی استخوان
پوکی استخوان یک بیماری پیشرونده است و زمانی ایجاد می­شود که فرد مقدار قابل توجهی از تراکم استخوان خود را از دست بدهد. در این بیماری خطر شکستگی استخوان افزایش و کیفیت زندگی کاهش می‌­یابد.(ادامه)
شرایط روزه‌داری برای بیماران کلیوی
به طور معمول به بیماران کلیوی توصیه پرهیز از روزه داری می شود اما آیا با مراقبت های ویژه این دسته از بیماران نیز می توانند مهمان سفره پر برکت ماه رمضان شوند؟(ادامه)
۲ ویتامین برای پیشگیری از ابتلا به کرونا
عضو ستاد علمی مقابله با کرونا گفت: می‌توان احتمال داد که کسانیکه دچار کمبود ویتامین D هستند، مستعد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ باشند.(ادامه)
۴ ویتامین و ماده معدنی ضروری برای قلب
برای حفظ سلامت قلب توصیه‌های زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها، دنبال کردن رژیم غذایی سالم و غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنیِ ضروری برای این عضو حیاتی است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.